.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج تغییرات جديد دامنگير استانداران و فرمانداران
از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است... اکثر تغییرات استانی ، به نیمه ...
موج تغییرات جديد دامنگير استانداران و فرمانداران

يک منبع مطلع از صدور دستور برکناری یا تغییر تعداد زیادی از استانداران و فرمانداران توسط رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش عصرایران تغییر و جابجایی حداقل 10 استاندار در دستور کار وزیر آینده کشور قرار خواهد داشت هرچند به گفته این مقام آگاه جابجایی ها در یک پروسه زمانی انجام می شود.

این مقام مطلع از ذکر نام اسامی استاندارانی که در مسیر جابجایی قرار دارند خودداری کرد و بیان داشت:از ماه ها قبل تصمیم برکناری این استانداران و تعداد زیادی از فرمانداران گرفته شده بود و اتفاقا یکی از محورهای بروز اختلاف نظر و در نهایت جدایی پورمحمدی از دولت نهم همین موضوع بوده است.

به گفته وی، دکتر احمدی نژاد با دقت و حساسیت بسیار زیادی عملکرد استانداران و فرمانداران را زیر نظر دارد و ضمن اینکه گزارش های دریافتی از مراجع نظارتی و بازرسی ریاست جمهوری نیز در تصمیم گیری برای تغییر استانداران نقش داشته است.

آن طور که برخی رسانه ها نوشتند ، احمدی نژاد هفته گذشته در جمع دانشجویان بسیجی در خصوص علت برکناری وزیر کشور اظهار داشته بود: قبل انتخابات شوراها بايد جابجايي انجام مي شد و موضوع هم اين نيست که آدم خوبي نباشند، بحمدلله افراد در اين دولت انسانهاي پاکي هستند ولی موضوع ، نگاه و مديريت کشور است.

وی تاکید کرده بود: در زمان انتخاب کابینه غير از پورمحمدی کسي را نمي توانستم بگذارم بعد از 8، 9 ماه ديديم آن ميثاقي که داديم عمل نمي شود چون افرادي که بايد بروند، استاندار و فرماندار مي شوند وعده اي که نبايد باشند، مسئوليت مي گيرند و قرار شد پس از انتخابات شوراها، اين جابجايي انجام شود اما پس از انتخابات جو سنگيني درست کردند که دولت شکست خورد. ديديم که اگر عوض کنيم مي گويند چون شکست خوردند، وزیر را عوض کردند و به همین دلیل گذاشتيم بعد از انتخابات مجلس که همه گفتند دولت برنده شد، جابجايي انجام شود .

شنیده ها حاکی است ، اکثر تغییرات استانی ، به نیمه غربی کشور مربوط می شود به گونه ای که احتمال تغییر استانداران آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، کرمانشاه ، کردستان، قزوین ، ایلام ، به علاوه استان های مرکزی ، بوشهر و کرمان قوت گرفته است ، هر چند که منابع رسمی تا کنون این تغییرات را اعلام نکرده اند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.